"Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w "Polityce naszej Firmy" dotyczącej stosowania plików Cookies.
ZAMKNIJ 

lampa LED

dzielona, pozycyjna lampa

carbon-look

imitacja karbonu

ekonomiczny silnik

silnik 4T

miejsce na kask

schowek pod siedzeniem

Wersje kolorystyczne

kolor
kolor

Galeria

 
 
 

Specyfikacja pojazdu

Silnik
Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem 

Pojemność

49 ccm

Sprężanie

10,5:1

Moc maks.

3,00 KM przy 7500 obr/min

Podwozie

Rama z rury stalowej

Akumulator

12V/4Ah

Opony

3,50-10

Pojemnośc zbiornika paliwa

5, 5 l

Hamulec p/t

Hydrauliczny tarczowy/bębnowy

Zasilanie

gaźnik

kolorystyka

zielono-biało-czarny;

czerwono-czarny

 

 

Opis

W dobie szalejących cen benzyny Projektanci Zipp postawili sobie za cel stworzenie najekonomiczniejszego skutera. Blisko rok pracy zaowocował modelem Parco. Ten wyjątkowy jednoślad spala jedynie 2,5 l na 100 km. Jego nowoczesna linia kryje pojemny schowek, w którym bez problemu zmieści się integralny kask. Zgodny z nowoczesnymi trendami design, w którym nie zabrakło elementów o wzorze z carbonu, jest przyjemny dla oka i wyróżnia swojego właściciela w tłumie nudnych skuterów.


Test Zippa Parco: